Monday 15 August 2011

Rohani

Aku mempunyai seorang makcik yang bernama Rohani. Dalam lingkungan 35 ke atas. Mempunyai kulit putih gebu tetapi ketinggian hanya paras bahu aku. Makcik aku ni aku panggil Kak Ani. Aku nak kongsi sebuah cerita tentang dia.
Pada setiap musim cuti persekolahan aku akan balik ke rumah kak ani untuk berkerja dengannya. Aku akan menolongnya dirumah. Dia mempunyai seorang anak berumur 3 tahun. So aku lah yang nak kena jaga anak dia ni.
Nak dimulakan cerita, kak ani ni sexy orang dia. pakaian sentiasa nampak aurat. Kalau setiap pagi dia akan pergi membuat sarapan dengan memakai singlet dan short sahaja. So aku pun usha je lah. tapi kalau dia perasan aku usha dia akan masuk kebilik dan tukar pakaian.
Pada satu pagi hanya aaku dengan dia dirumah, suami dia ada kerja balik malam. anak dia mak dia yang jaga. Dia kejut aku sarapan, bila aku celik mata aku melihat dia, dia hanya memakai baju kaftan. "jom sarapan, makanan dah siap" pelawanya. "nak gosok gigi jap" jawabku.
Aku pergi kedapur melihat dia sedang makan sambil kain baju nya diselak hingga menampakkan pehanya. bila aku pandang diia hanya buat tak tahu, so aku ambil peluang duduk disebelah nya. Sambil makan aku meletakkan tangan ku di atas pehanya. Dia rasa kurang selesa lalu duduk di tempat lain. Setelah selesai makan dia pergi ke sinki, dan aku pun ikut sekali. Semasa dia membasuh piunggan aku sengaja menyelak baju dia hingga menampakkan lengan dan diusap aku. Dia hanya buat tak tahu. Setelah selesai segalanya di dapur aku menonton tv bersama kak ani. Semasa menonton tv aku mendekatkan diri dengan kak ani, lalu memeluk nya. "kenapa ni?" kak ani bertanya. "Sahaja, nak manja dengan makcik sendiri' jawabku.
Dia ingin mandi, jadi aku duduk sendirian dihadapan tv.  Aku terfikir sejenak tentang mak cik ku. Lalu aku mengambil keputusan untuk duduk dia atas katil nya untuk melihat mak cik ku berkemban. Kak ani keluar hanya dengan berkembn, dia terkejut dan hanya tersenyum. Semasa dia sedang memilih baju aku peluknya dari belakang dan memberitahu hasratku. aku menjilat bahunya, usap lengan nya.
"ee jom baring atas katil kak ani?"
"yelah, tapi kak ani nak pakai baju"
"tak payah lah"
Aku memeluk nya dia atas katil dan cabut tuala nya campak kebawah katil Nampak satu tubuh nya.
"suka?"
"ee putihnya badan kak ani ni"
"besar sangat tetek kak ani, nak hisap lah"
"hisap lah"
"jangan lah gigit!"
"KAK ANI SAYA NAK TRY JOLOK KAK ANI!"
"bukak seluar tu kak ani nak tengok"
"ee besarnya"
"nak?"
Lalu kak ani tonggeng didepanku.
"masukkan cepat"
"ee macam ni lah sayang"
Aku salah memasukan, aku termasuk kke dalam bontot nya.
"ketat nya kak ani!"
"masukan"
AHH AHH AHH AHH AHH AHH AHH AHH KAK ANI
"ye sayang?"
"nak tetek!"
"tak boleh!"
"KENAPA?!"
"pancutkan kat dalam dulu"
20 minit kemudian
"lamanya jolok kak ani kan awak ni"
"nak tetek!"
"nah! jilat puaas puas"
"usap kak ani punya pantat"
"kak ani saya nak tangkap gambar kak ani masuk dalam internet tau"
"eee suka hati lah"

Tiga bulan kemudian kak ani pregnant anak aku. Aku balik ke rumahnya minta izin untuk main time perut sedang memboyot.

3 comments:

  1. Nk cri wanita buat istri .01140696787

    ReplyDelete
  2. Black Titanium Wedding Band - TitsaniumArt
    Black Titanium Wedding Band. Black black titanium rings Steel Band Gold. Black Diamonds and titanium mountain bikes Diamonds. Blue Diamonds ecosport titanium and Diamonds. Blue Diamonds and Diamonds. titanium rings White ford fusion titanium 2019 Golds and Diamonds. White Golds and Diamonds.

    ReplyDelete